torsdag 6 juni 2013

We´re all one

Vi reser mycket på vår fritid och gillar att besöka andra platser och träffa människor som lever där. Det är inspirerande och spännande. Hela jorden är vårt hem och det är roligt att se många platser på vårt klot. Med oss hem har vi tagit minnen, intryck, kunskap, matrecept, souvenirer, dofter och mycket mer. Det som påverkat oss mest är all andlig visdom vi fått ta del av. Ceremonier, ritualer och heliga platser. Det är vi väldigt tacksamma och glada över. Samtidigt som jag skriver dessa ord flyger mina kärleksfulla tankar till alla dessa platser och människor över hela vår jord.  Tack Universum för att vi fått uppleva allt detta! Vi är alla ett..

Idag vajar de blågula flaggorna mot en blå himmel över hela vårt vackra land. En skön ledig dag väntar oss här på landet med sol och sommarkänsla.
Jag är glad att jag bor i Sverige. Ett tryggt land med många möjligheter till att få leva ett liv fred och trygghet. Till skillnad från många andra ställen på vår jord där människor kämpar för sin överlevnad på olika sätt. Här vilar och lever jag. Det härifrån jag utgår på alla mina äventyr och resor.
Jag önskar ALLA som bor i vårt land en riktigt härlig nationaldag!

                                          Vackra barn på Powwow i Globe Arizona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar